۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۴۳

حمید نواصر:

کوت عبدالله مستعد جهش اقتصادی است

کوت عبدالله مستعد جهش اقتصادی است

اهواز - خبرگزاری مهر: رئيس شوراي شهر كوت عبدالله گفت: این شهر با وجود ظرفیت های بی نظیری که در اختیار دارد، آماده جهش اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حميد نواصر پیش از ظهر امروز در مراسم كلنگ زني دو پروژه پارك ساحلي و ايستگاه قايقراني شهر کوت عبدالله عنوان كرد: در شهرستان كارون كه هميشه با مشكلاتي چون آلايندگي منتج از فعالیت شرکت های بزرگ صنعتی مواجه هستیم انجام و بهره بردرای از چنين پروژه هاي بسيار سودمند است.

نواصر بيان كرد: انتظار داريم سير اجراي طرح هاي عمراني از سوي شهرداري کوت عبدلله ادامه پيدا كند و شهر در مسير پيشرفت قرار گيرد.

وي افزود: تا پيش از اين کوت عبدالله در حاشيه توجهات مسئولان بوده ولي اكنون وقت آن رسيده که مسئولان به فكر عمران و آباداني آن شوند و باري از مشكلات مردم بردارند.

رئيس شوراي شهر كوت عبدالله بيان كرد: وجود مزيتهاي بی شمار در كوت عبدالله آن را از تمام جهات براي شكوفايي و رشد اقتصادی آماده كرده است و اين مزيت هاي همه با مشاركت مردم مي تواند وقفه چندين ساله در عمران آن را جبران كند.

نواصر با اشاره به وجود ساحل کارون، پرورش گاومیش و انواع دام ها، دانشکده نفت، اتوبان ترانزینی آبادان - اهواز و سایر موارد در این شهر گفت: كوت عبدالله ظرفیت رسیدن به شکوفایی و توسعه پایدار را دارد.

وي در پايان گفت: مسئولين با جلسات مكرردر  شوراي شهر و فرمانداري تصميم دارند كه مشكلات اين منطقه را حل كنند.

حجه الاسلام و امسلمين خضيرواي امام جمعه کوت عبدالله نیز در این مراسم عنوان کرد: پروژه اي مثل پارك ساحلي با پيگيري هاي شهردار، فرماندار و استاندار خوزستان در چنين روزي كلنگ زني شد تا مردم كوت عبدالله را از رفاه و خدمات تفريحي بهره مند سازد.

وي تاكيد كرد: انتظار مي روداين پروژه ها به گونه اي پيش رود كه نه كندي و نه هيج گونه وقفه اي در آنها صورت نگيرد تا در نزديك ترين زمان ممكن به بهره برداري برسند.

حجت الاسلام و المسلمين خضيرواي  اظهار كرد: كوت عبدالله نياز به انجام طرح هاي عمراني دارد و وجود فرصت هاي طلايي در آن بهترين موقعيت را براي مسئولين فراهم مي كند كه به مردم آن خدمت كنند.

خضيراوي در پايان گفت: ايجاد اشتغال در اين پروژه ها مي تواند نيروي بومي منطقه را نيز از اين جهت حمايت كند. همچنين وجود پارك ها و افزايش سطح خدمات تفريحي در شهرستان بسيار از كمبود هاي مردم بومي آن را جبران مي كند.

 

کد خبر 2422971